DE KALVERSTRAAT
Daniëlle en Jo Wolters runnen een kalver- en varkenshouderij in Hoogeveen. En ze willen graag dat iedereen kennis maakt met hun vleesproducten, het liefst in hun nieuwe streekwinkel. Maar vanuit het niets beginnen is niet eenvoudig.

VAN STAL NAAR BORD
Als veehouders werken Jo en Daniëlle op dagelijkse basis met hun vee. De dieren voeren en verzorgen om ze een zo goed mogelijk leven te geven. Dan wil je ook dat er zorgvuldig omgegaan wordt met het vlees. Dat kan als je het zelf in de hand houdt. Rechtstreeks vlees verkopen is dan ook een grote wens van ze. Toch is je producten verkopen aan een consument wel iets anders dan aan een grote vleesverwerker. Hoe pak je dat aan?
de PERSOONLIJKE AANPAK van BeTheBox
ANALYSE VAN DE MARKT
De marktanalyse van de streekwinkels is de start. In een aantal werksessies komen we tot een richting als basis voor de positionering. Belangrijkste ingrediënt? Het toevoegen van beleving en kennis aan kalfsvlees. Kalfsvlees is lekker en gezond, maar ook onbekend voor veel consumenten. Ik maak een plan van aanpak die dient als routekaart voor het vervolgtraject.


MAAK KENNIS MET...
Kalfsvlees speelt de hoofdrol in de nieuwe naam De Kalverstraat. Een bekende naam als winkelstraat en nieuw in het Drentse Hoogeveen. Nuchter, persoonlijk en toegankelijk. Dat zijn de waarden die de basis vormen voor de uitwerking. Het lettertype, de kop en de staart houden het speels. Het is duidelijk, bij De Kalverstraat koop je vlees rechtstreeks van de boer
BEN IK IN BEELD?
Naast kalfsvlees zijn er meer producten te verkrijgen in de streekwinkel van De Kalverstraat. De merkidentiteit wordt doorgevoerd voor etiketten, gevelborden, automaten en stickers. Zo ontstaat er een herkenbare en onderscheidende look & feel. Een goed fundament om op te bouwen.


WERKEN AAN ZICHTBAARHEID
JOUW PRODUCT OOK IN DE HOOFDROL?
Zoek je ook een bureau die je markt en producten begrijpt? Wil je een stap maken naar de consumentenmarkt? Ik ben erg benieuwd naar jouw verhaal. Samen werken we aan een positionering met beleving. Ik vertel je graag meer over de aanpak van Be The Box in een persoonlijk gesprek.
ALS IEDEREEN OUTSIDE THE BOX DENKT WIE ZIT ER DAN IN?
AANGENAAM
Ik hoor graag hoe ik jou kan helpen! Neem contact op voor een goed gesprek met een kop koffie.